Select Page

Bauch money kripl gang vol. 2

Zvykám si na život kripla, stahuju si nohu elastickou píčovinou a na to pak nasazuju černou píčovinu co mi kotník drží pěkně pohromadě. Mám bejt doma osm tejdnů, takže musim dělat všechno proto, aby sem se z toho neposral. Noha pěkně fialovozelenomodrá a bez toho léčebnýho hardwaru mě to i trochu bolí, tak prosím kdyby mi chtěl někdo poslat trochu lítosti, stačí se domluvit na facebooku. Objevuju i veselý stránky kriplovskýho života. Moje dvě partnerky, který teď všude tahám. Spolubydlící je pojmenoval Vilma a Irma a je pravděpodobně jedinej člověk na světě, kterej je od sebe rozezná. Byť pochází z Francie, a jsou šédé s modrým prvkem z lehkého plastu, připomínají mi moje berle spíš Ferrari. Nikdy sem Ferrari neměl, nekupoval a ani neřídil. Jednou někde sem v něm seděl a párkrát sem ho viděl naživot. V televizi milionkrát, ale vždycky u toho byl nějakej rapující afroameričan nebo Jerremy Clarkson. A možná díky tomu vím, že každej model ferrari se vyrábí v různejch obměnách. Jedna verze je klasická, uděláte s ní velkou parádu kamkoliv přijedete, lidi budou koukat, závidět a dělat si u toho selfies. Takový ferrari je pekelně rychlý, dobře vypadá a uvnitř najdete potřebnej cestovatelskej komfort, aby vám nedělalo problémy se dostat z monte carla do švédska a neměli ste dokurvený záda nebo propocený hadry. Klimatizace, rádio, ručně prošívaná kůže a držák na pití. Pak tu máme to samý ferrari ve verzi spider, tak označujou káry kterejm uříznou střechu, aby když už děláte někde parádu s károu za čtyři míče, na vás taky svítilo trochu toho sluníčka. Kromě rozcuchanejch vlasů se však komfort vašeho ferrari nemění. Radio máte furt, klimatizaci taky, držáky na pití a tak dále. Tyhle dva typy sou sami o sobě dost drahá sranda pro pár vyvolených. Jenže, co když si řeknete, že chcete zaplatit víc a mít toho v tom autě míň, doslova si připlatit za nepohodlí, ale o to větší rychlost a zábavu. Pak vám nezbejvá než si pořídit model speciale. Bez radia, s lehkýma závodníma sedačkama ve kterých se budete cejtit jako v kleštích a s jednou celou stájí v motoru navíc. Celý auto je tak očesaný jen z jednoho důvodu, aby rychleji jelo a byla s ním větší zábava. To všechno však pouze na okruhu, v normálním provozu byste proklínali každej kanál, každej retardér nebo nerovnost na našich téměř dokonalých cestách.
A přesně tohle mám. Berle speciale, polstrování v oblasti úchytu je jen jako a je vyrobené z plastu, obě hole jsou nádherně lehké protože na nich není nic navíc. Nemají dokonce ani odrazku, jako najdete na některých luxusnějších modelech, spodní část je pogumovaná, ale ne víc než je třeba, aby nepřibylo nikde ani deko a přes to je přilnavá téměř ke každému hladkému povrchu. První kroky s nima byly nejistý, ale po pár zrychleních na volný rovince mi bylo jasný, že jestli si někdy budu kupovat ferrari, musí bejt stejný jako moje berle. Lehký, sportovní a hlavně zábavný. Scuderia Bubak

About The Author

Leave a reply

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *