Select Page

Dear Kitten

Dear Kitten

Nejsem chovatel a je mi uplně u prdele co kterej výrobce do svých krmiv přidává. Pravda je taková, že ty co to dělaj poctivě, maj většinou holou prdel a jejich marketing je dost marnej. Často se účastněj výstav, jejich zboží seženete ve specializovaných krámech nebo jen na netu a za sebe jim tak nějak víc fandim. Protože ta druhá strana, nadnárodní velkovýrobci, sice sypou svý produkty po tunách, ale v daleko horší kvalitě. Jenže mají prachy na reklamu. A to tak, že hodně prachů na reklamu a vzhledem k tomu, že nejsem pes, tak mě ty reklamy kolikrát baví úplně neskutečně, krmivo nekrmivo. Jedna taková je součástí už dva roky se táhnoucí kampaně Friskies s názvem Dear Kitten.

About The Author

Leave a reply

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *