Select Page

Its marketing not mark and thing

Its marketing not mark and thing

Narazil jsem na facebooku po delší době na profily, který jsem z nějakýho důvodu přestal sledovat. Většinou to sou dementi s xenofobníma názorama na aktuální situace, často se vyjadřující jedinci a nebo blbci co hrajou různý zkurvený candy crush sagy, a tím mi zasíraj můj interaktivní život. Tentokrát jsem vytáhnul profil jedný holky. Je někde od Berouna nebo z nějaký podobný prdele blízko Prahy, která dává jejím obyvatelům pocit, že jsou víc než zbytek čech, protože jsou skoro pražáci a zároveň jistou nadřazenost nad pravejma pražákama, který jsou přece shnilý a nakažený velkoměstským měšťáctvím. Upřímně mi bylo trochu líto, že jsem tuhle holku hodil do týhle kategorie, má celkem velký kozy a vůbec je to takovej ten typ ženy, který jezděj na koních. Na koni musí sedět někdo kdo ho zvládne, ta holka co má ve stehnech sílu, že když na vás nasedne a ve svým mocným orgasmu zadne všechny svaly na nohách, rozláme vám to žebra a dokurví kyčle. Silná statná holka co vám dá stoprocentně syna a ty její obrovský cecky budou to co vám po ní jednou zůstane v paměti a vy si u tý myšlenky budete až do důchodu honit. Jenže bylo to nevyhnutelný, její ortodoxní postoj vůči uprchlíkům nebylo to, co bych chtěl denně číst a jednoho dne kdy nabádala čtenáře jejich mrdek k násilí a střílení, trochu mi došla trpělivost, oželel sem pohled na její kulatý cecky a poslal ji ze hry ven. Musim říct, že bitch pravidelně pořádá různý kundí facebook business aktivity jako jsou, výprodej hadrů, který koupila v krámech kde nakupujou všechny, doporučování ideálních pudrů na ksicht, i když se vlastně vůbec nelíčí a přirozená vypadá nejlíp a další podobný pičoviny. Hadry se musej prodávat sami, protože pokaždý když k inzerci dá fotku sama sebe v těch hadrech, má to neskutečnej drajf. Lajky lítaj jak šílený, když však naopak postne fotku samotnýho hadru, tak slavný to není. Z toho by se dalo posuzovat, že úspěch by se dal měřit lajkama, nicméně kolik z lajkerů má péro a kolik píču. Přesně, poměr je velice jasnej ve prospěch kategorie lajkerů s pérem. A ty asi uplně holčičí outfit kupovat nebudou, byť je to holka s velikostí malýho chlapa.  Tyhle holčičí marketingový aktivity sou zábavný, ale co když je realizátorka začne považovat za určitej druh talentu. Mám kozy a ty táhnou, když někde ukážu ty svý balony, co mi příroda nadělila, dostanu lajky, když dostanu lajky, znamená to zájem, a tam kde je zájem, tam bych měla sázet reklamu. Takhle nějak muselo probíhat její posloupný myšlení vedoucí až ke zrodu statusu, kterej jsem dneska objevil a kterej mně donutil se tu rozepsat.

Holka se ptá jestli máte produkt, kterej potřebujete prodat, zviditelnit stránku nebo dostat lidi na vámi pořádanej mejdan. Umí udělat promo a třeba i dotáhnout lidi do restaurace, dokonce stačí umět i jen něco super a potřeba zvýšit počet klientů. To všechno vám dívka dokáže zajistit. Jeji marketingový nástroje nosí pořád s sebou a vhodným mixem p. k. k. vám dokáže nakopnout váš business. Mimochodem p.k.k. znamená prdel kozy ksicht a dost možná brzo vás o tomhle budou učit na školeních nový life trenéři. Nebo spíš trenérky. Dál už jen v nabídce následuje upozornění, že nebude podporovat sračku co se ji nelíbí, takže je dost jasný, že kdyby nějaká aktivistická grupa na podporu syrských uprchlíků chtěla využít její p.k.k. marketingovej mix, tak by to týhle holce asi nebylo po chuti. Ale jestli chystáte velkou tancovačku jako třeba kluk jménem Filip Vinš, kterej zasírá svejma votravnejma spamama profily snad všem, tak je tahle holka přesně to pravý PR.

A jestli ses v tom našla, tak to máš dost blbý.

Bubak the marketing life

About The Author

Leave a reply

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *